μια απόπειρα επεξεργασίας της ενότητας "τα φύλα στη λογοτεχνία" της Α΄Λυκείου. Πρόκειται για τη φάση της ανάθεσης εργασιών. Επειδή έχουμε μεγάλα τμήματα 28-29 μαθητών τα προτεινόμενα θέματα είναι αρκετά για να γίνουν μικρές ομάδες - ευέλικτες! Σκοπός είναι οι μαθητές να έχουν περιθώρια να επιλέγουν το θέμα που βρίσκεται πιο κοντά στα ενδιαφέροντά τους και στις προτιμήσεις τους. Κάποια θέματα μπορεί τελικά να μη δοθούν προς επεξεργασία αν δεν υπάρχει ανάλογο ενδιαφέρον. Κάποια άλλα μπορούν να ανατεθούν σε περισσότερες από μία ομάδες!
εκ παραδρομής η τρίτη ομάδα ανφέρθηκε δυο φορές... (3η και 5η είναι η ίδια). Το μυθιστόρημα "η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα" της Α. Ζέη μπορεί να το επεξεργαστούν 2-3 ομάδες παράλληλα και να επιλέξουν δυο με τρία ερωτήματα η καθεμιά!
Καλησπέρα, Βέρα! Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου για εργασίες των μαθητών σου. Χάρηκα ιδιαιτέρως για τη Σονάτα του Σεληνόφωτος που βγήκε από την ύλη και είναι ένα κείμενο που αγαπούν οι μαθητές, καθώς και το ποίημα της Δημουλά. Στην πάσχουσα γυναίκα προτείνω και τη Σκόνη της Δημουλά (πάσχουσα ..με άλλον τρόπο). Είναι πολύ σπουδαίο το ότι έχετε τόσο ωραίες προτάσεις όλοι σας. Μου φαίνεται πως τα λιμνάζοντα νερά της λογοτεχνίας αρχίζουν να κυματίζουν...Καλή δύναμη! Ευχαριστώ για την πρόσκληση!
Καλησπέρα Βέρα. Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Εύχομαι καλή δύναμη και σε εσένα, μια και η δουλειά σου απαιτεί συνεχή εγρήγορση. Οι ιδέες σου είναι πολύ ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες και σίγουρα στο σημερινό σχολείο χρειάζονται περισσότερο απο ποτέ. Καλό απόγευμα σου εύχομαι! :-)
μια απόπειρα επεξεργασίας της ενότητας "τα φύλα στη λογοτεχνία" της Α΄Λυκείου. Πρόκειται για τη φάση της ανάθεσης εργασιών. Επειδή έχουμε μεγάλα τμήματα 28-29 μαθητών τα προτεινόμενα θέματα είναι αρκετά για να γίνουν μικρές ομάδες - ευέλικτες! Σκοπός είναι οι μαθητές να έχουν περιθώρια να επιλέγουν το θέμα που βρίσκεται πιο κοντά στα ενδιαφέροντά τους και στις προτιμήσεις τους. Κάποια θέματα μπορεί τελικά να μη δοθούν προς επεξεργασία αν δεν υπάρχει ανάλογο ενδιαφέρον. Κάποια άλλα μπορούν να ανατεθούν σε περισσότερες από μία ομάδες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραίες ιδέες Βέρα μου! Οι μαθητές σου δεν θα πλήξουν καθόλου! Καλή δύναμη!
ΑπάντησηΔιαγραφήεκ παραδρομής η τρίτη ομάδα ανφέρθηκε δυο φορές...
ΑπάντησηΔιαγραφή(3η και 5η είναι η ίδια). Το μυθιστόρημα "η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα" της Α. Ζέη μπορεί να το επεξεργαστούν 2-3 ομάδες παράλληλα και να επιλέξουν δυο με τρία ερωτήματα η καθεμιά!
Καλησπέρα, Βέρα! Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου για εργασίες των μαθητών σου. Χάρηκα ιδιαιτέρως για τη Σονάτα του Σεληνόφωτος που βγήκε από την ύλη και είναι ένα κείμενο που αγαπούν οι μαθητές, καθώς και το ποίημα της Δημουλά. Στην πάσχουσα γυναίκα προτείνω και τη Σκόνη της Δημουλά (πάσχουσα ..με άλλον τρόπο). Είναι πολύ σπουδαίο το ότι έχετε τόσο ωραίες προτάσεις όλοι σας. Μου φαίνεται πως τα λιμνάζοντα νερά της λογοτεχνίας αρχίζουν να κυματίζουν...Καλή δύναμη! Ευχαριστώ για την πρόσκληση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα Βέρα. Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Εύχομαι καλή δύναμη και σε εσένα, μια και η δουλειά σου απαιτεί συνεχή εγρήγορση. Οι ιδέες σου είναι πολύ ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες και σίγουρα στο σημερινό σχολείο χρειάζονται περισσότερο απο ποτέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό απόγευμα σου εύχομαι! :-)