11 Δεκεμβρίου 2010

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

Οι παρακάτω ερωτήσεις αξιολογούν τα δυνατά και αδύνατα χαρακτηριστικά σου όσων αφορά το διάβασμα. Διάβασε κάθε ερώτηση. Απάντησε με N (Ναι), Ο (Όχι) και ΜΦ (Μερικές Φορές). Στη συνέχεια γράψε τον αριθμό των απαντήσεων που σημείωσες με Ν στο τέλος της επόμενης σελίδας.
*      ΟΡΓΑΝΩΣΗ
_____
  1. Έχω όλα τα υλικά που χρειάζομαι για το σχολείο;
_____
  1. Έχω οργανωμένα τα τετράδια και τα υλικά που χρειάζομαι για να μπορώ εύκολα να τα βρω;
_____
  1. Κρατάω ένα πρόγραμμα διαβάσματος και δραστηριοτήτων;
_____
  1. Γράφω τις εργασίες μου σε σημειωματάριο εργασιών;
_____
  1. Έχω ένα οργανωμένο πλάνο με τη σειρά των εργασιών που έχω να κάνω;
_____
  1. Ολοκληρώνω και παραδίδω τις εργασίες μου στην ώρα τους;
_____
  1. Κρατάω και τηρώ ένα γραπτό πλάνο για τις εργασίες που έχω μακροπρόθεσμα;
 *      ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΣΤΥΛ
_____
  1. Βάζω τα δυνατά μου όταν διαβάζω;
_____
  1. Καταλαβαίνω πού, πότε και πώς διαβάζω καλύτερα;
 *      ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
_____
  1. Οι καθηγητές μου συνήθως βλέπουν θετικά τη συμπεριφορά μου στην τάξη;
_____
  1. Συνήθως ξέρω τι απαιτήσεις έχει κάθε καθηγητής από μένα;
_____
  1. Μπορώ να ζητήσω βοήθεια από τους καθηγητές μου όταν τη χρειάζομαι;
_____
  1. Συζητάω προβλήματα σχετικά με το σχολείο με τους καθηγητές μου;
_____
  1. Επικοινωνώ καλά με άλλους μαθητές και τους σέβομαι;
 *      ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ
_____
  1. Μπορώ να αναγνωρίσω θέματα, κεντρικές ιδέες και επιμέρους λεπτομέρειες σε κείμενα;
_____
  1. Καταλαβαίνω τι διαβάζω στα βιβλία του σχολείου χωρίς να χρειάζεται να ξαναδιαβάσω;
_____
  1. Μπορώ να κάνω περίληψη με δικά μου λόγια από κάτι που διάβασα;
_____
  1. Χρησιμοποιώ λέξεις κλειδιά σε ένα κείμενο για να με βοηθήσουν να βρω σημαντικές πληροφορίες στο κείμενο;
_____
  1. Ρίχνω μια ματιά στα περιεχόμενα ενός βιβλίου;
_____
  1. Διαβάζω προσεχτικά τα βιβλία μου;
_____
  1. Έχω μια πετυχημένη μέθοδο για να μαθαίνω καινούριο λεξιλόγιο και να το θυμάμαι;
*      ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
_____
  1. Κρατάω σημειώσεις κατά τη διάρκεια της παράδοσης;
_____
  1. Παίρνω τα πιο σημαντικά από την παράδοση;
_____
  1. Χρησιμοποιώ διάφορους τρόπους για να κρατάω σημειώσεις;
_____
  1. Χρησιμοποιώ συντομογραφίες όταν κρατάω σημειώσεις;
_____
  1. Χρησιμοποιώ τις σημειώσεις μου όταν κάνω επανάληψη;
_____
  1. Συνδυάζω πληροφορίες από τα βιβλία μαζί με τις σημειώσεις μου;
_____
  1. Κάνω επανάληψη στις σημειώσεις μου μετά από λίγο χρονικό διάστημα;
 *      ΜΝΗΜΗ
_____
  1. Ξέρω άλλους τρόπους για να θυμάμαι τα μαθήματα εκτός από να τα διαβάζω ξανά και ξανά;
_____
  1. Χρησιμοποιώ διάφορους τρόπους για να θυμάμαι πληροφορίες;
_____
  1. Όταν γράφω διαγώνισμα, θυμάμαι αρκετές πληροφορίες από αυτές που προσπάθησα να θυμηθώ;
*      ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ
_____
  1. Όταν γράφω διαγώνισμα, ακολουθώ τις οδηγίες πολύ προσεχτικά;
_____
  1. Χρησιμοποιώ διάφορες στρατηγικές όταν γράφω διαφορετικού είδους διαγωνίσματα;
_____
  1. Προετοιμάζομαι αποτελεσματικά για διαγωνίσματα και εξετάσεις;
_____
  1. Είμαι ικανοποιημένος/η με τον τρόπο που διαβάζω;
_____
  1. Είμαι ευχαριστημένος/η με τους βαθμούς μου;
 *      ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
_____
  1. Κάνω τα μαθήματά μου σε ένα περιβάλλον που μου επιτρέπει να συγκεντρώνομαι;
_____
  1. Αφιερώνω αρκετό χρόνο στα μαθήματά μου για να κάνω καλή δουλειά;
_____
  1. Ολοκληρώνω τη δουλειά μου εντός προθεσμίας;
 *      ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΓΧΟΥΣ
_____
  1. Έχω τη σιγουριά ότι μπορώ να τα πάω καλά στο σχολείο;
_____
  1. Είμαι θετικός/η για το διάβασμα;
_____
  1. Αισθάνομαι άνετα, όσο οι περισσότεροι μαθητές, για το διάβασμα και τα διαγωνίσματα;
_____
  1. Ξέρω τρόπους που θα με βοηθήσουν να χαλαρώσω και να ηρεμήσω;


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ=_____
          38-43                Ναι= Εξαιρετικές στρατηγικές μελέτης
          32-37                Ναι= Καλές στρατηγικές μελέτης          
          25-31                Ναι= Μέτριες στρατηγικές μελέτης
          κάτω από 24      Ναι= Χρειάζεσαι βελτίωση!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου